İçeriğe atla


     

Fotoğraf

Bmw 5.28i 1998 Model Tecrübe&tavsiye


  • Please log in to reply
33 cevap var

#1 Gökhan Çevik

Gökhan Çevik
  • Üye
  • 39 Mesaj
  • Şehir: Ankara
  • Araç: Ranger 2004 4x4 XLT
  • Meslek: Proleter S�r�c�

Gönderim tarihi 04.11.2009 - 20:51

2 yıl kadar kullandıktan sonra sattığım 1997 AT Mondeo'dan sonra kullandığım 2004 Ranger 4x4 Uzun yolda ve Şehiriçin'de
biraz zor ve ağır geliyor, Arazi için çok ideal, yüksek olması çok hoş bir durum.

Bir adım öne gidip 5 Serisi BMW almaya heveslendim,
5.20 modeller motor kasayı taşımadığı için pek populer değiller galiba,
Bugün denediğim 1998 Model 5.28i Tiptronik fazlasıyla konforlu bir araç, 163.000 km, yeni LPG takılmış, 28.500.tl
Fakat nedense düşük devirlerde özellikle kalkışlarda araç neredeyse sürünüyordu,
Ama gazı okşayınca motor çoşuyor, yakıt tüketimini gösteren ibre 30lt'nin üzerine çıkıyor ve topukluyor,
Sanki makinayı adam gibi sakin sürmeniz mühendislik olarak istenmemiş, yada benim kullandığım makina sorunlu.

Arkadan itiş olması bugüne kadar kullandığım ve alıştığım araçlardan farklı, zamanla bunada alışılır herhalde,
Extra pekçok özelliğini saymıyorum, elektrikli perdeler, hafızalı koltuklar, kendinden yükselen otomatik direksiyon vs.

Bu araçla tecrübesi olan/olmuş sevgili Ford severlerden yardım diliyorum,

Gönlüm Jaguar diyor ama kapalı garajlı evim olana kadar düşünemiyorum,

Fenerbahçe'ye bu akşam başarılar dilerim.

:fiuw:

     

#2 Misafir_Mertol Kip_*

Misafir_Mertol Kip_*
  • Misafir

Gönderim tarihi 04.11.2009 - 21:43

proleter adamın BMW ile işi ne yahu?

#3 Gökhan Çevik

Gökhan Çevik
  • Üye
  • 39 Mesaj
  • Şehir: Ankara
  • Araç: Ranger 2004 4x4 XLT
  • Meslek: Proleter S�r�c�

Gönderim tarihi 04.11.2009 - 21:53

yahu bu Fenerbahçe maçı yarınmış, ama iyi dileklerim yarın içinde geçerli tabii ;
Proleter işinde de kavramları dinamik olarak düşünmek gerektiğini düşünüyorum :D

G.

#4 Cihan Tiftik

Cihan Tiftik
  • Üye
  • 6,538 Mesaj
  • Ülke: Türkiye
  • Şehir: Ankara
  • Araç: Orion Mk7
  • Doğum Yılı: 1987
  • Meslek: Out-Roader

Gönderim tarihi 04.11.2009 - 22:22

İyidir güzeldir,temizi bulunup alınır. Sonra BMW'den başka arabaya binilemez hale gelinir. :D

Mutluluk beni de al yanına,para verecem çuvalla.

www.tfkmotoring.tr.cx


#5 Serhat S. Yazıcı

Serhat S. Yazıcı
  • Üye
  • 1,177 Mesaj
  • Ülke: Türkiye
  • Şehir: İstanbul
  • Araç: 2009 Focus 1.6 TDCi
  • Doğum Yılı: 1980
  • Meslek: Antrenör (Tenis)

Gönderim tarihi 04.11.2009 - 23:17

Hayırlı olsun..

#6 Emre Demir

Emre Demir
  • Üye
  • 2,007 Mesaj
  • Ülke: Türkiye
  • Şehir: İstanbul
  • Araç: C-Max
  • Doğum Yılı: 1988
  • Meslek: Grafiker

Gönderim tarihi 05.11.2009 - 00:09

İyidir güzeldir,temizi bulunup alınır. Sonra BMW'den başka arabaya binilemez hale gelinir. :)

:D :)
İnanma insanların samimiyetine, Menfaat hissi ile gelirler vecde.
Eğer vaad etmeseydi cenneti, Allah'a bile etmezlerdi secde...

#7 Yavuz Selim Bilgin

Yavuz Selim Bilgin
  • Üye
  • 5,745 Mesaj
  • Ülke: Türkiye
  • Şehir: İstanbul
  • Araç: Octavia TSI
  • Doğum Yılı: 1989
  • Meslek: Bilgisayar Müh.

Gönderim tarihi 05.11.2009 - 20:21

Proleter adam Lada'ya, Gaz'a biner.


+ciguli ;)

once upon a time.


#8 Gökhan Çevik

Gökhan Çevik
  • Üye
  • 39 Mesaj
  • Şehir: Ankara
  • Araç: Ranger 2004 4x4 XLT
  • Meslek: Proleter S�r�c�

Gönderim tarihi 06.11.2009 - 00:28

yahu bu ford'a binip'te BMW'ye binmek isteyen bir benmi kaldım melmekette,
ya da ford ile beraber bu form'uda mı terk ediyor insanlar,..?
Bir tane sürdüm çok beğendim ve hayran oldum.
Ford 20 lt yakan motor taksa ne olur merak ediyorum.??

Ama bence 10 yaşında araç için detaylar kusursuz, göğüs dizaynı, telefon'u, elektrikli direksiyon ve perdeleri,
tiptronik şanzumanı, katlanır sensörlü aynalar, silecekler, çift taraflı klima, ses izolasyonu, aerodinamik, 8 airbag'i, deri döşemeler,
elektrikli ısıtma ve soğutmalı hafızalı koltuklar, 2 tonluk kasa, vs.

Her tarafı ayrı ayrı bozulan 1997 Full Chia'dan sonra nasıl sorunlar yaratır merak ediyorum

sevgiler
:D

Bu mesaj Gkhan evik tarafından düzenlendi: 06.11.2009 - 00:34


#9 Özdemir Deniz

Özdemir Deniz
  • Yönetici
  • 2,112 Mesaj
  • Ülke: Türkiye
  • Şehir: Isparta
  • Araç: '01 BMW 320i Saloon
  • Doğum Yılı: 1975
  • Meslek: Akademisyen (Elektronik)

Gönderim tarihi 06.11.2009 - 00:33

İyidir güzeldir,temizi bulunup alınır. Sonra BMW'den başka arabaya binilemez hale gelinir. :rofl:

aynen katılıyorum, aldım çok memnunum :D
~~96 TipoS 1.4 >> 2003 Opel Corsa 1.7DTI >> 2000 Opel Astra Edition HB Gümüş Gri>>2001 BMW 3.20i Saloon~~
Anlık kahkahalar yerine kalıcı tebessümü tercih ederim.......
CARPC projem

#10 Çağlar Bayur

Çağlar Bayur
  • Moderatör
  • 42,449 Mesaj
  • Şehir: İstanbul
  • Araç: 96 Mondeo 2.0 Glx
  • Doğum Yılı: 1969
  • Meslek: Hasar Giderici

Gönderim tarihi 06.11.2009 - 00:38

750 yi hafta sonu kullanmıştım, fena gitmiyordu ama içi kasvetli ve tavanı alçak gelmişti, bagajı da oldukça ufaktı (yükseklik), 528 in de içinde fındık kabuğu içine girmiş gibi olmuştum. Ama arkadan itiş çok zevklidir.
herşeyden önce GÜVENLİK bunu unutmadan araç sürelim

#11 Misafir_Mertol Kip_*

Misafir_Mertol Kip_*
  • Misafir

Gönderim tarihi 06.11.2009 - 10:16

Her tarafı ayrı ayrı bozulan 1997 Full Chia'dan sonra nasıl sorunlar yaratır merak ediyorum

Söyleyeyimmi?

Klima soğutmayınca kompresör bozuk derler (borusan dahil) ama sorun klima kontrol ünitesinden çıkar. Ancak o kontrol ünitesi sadece belli bir yıl üretilen araçlarda olduğu için ne borusan stoğunda ne de parçacılardan bulamazsınız. Hurdacıdan zaten bulamazsınız çünkü sizden önce başkalarınında benzer sorunu olmuştur. Kaldıki hurdacı zaten 400 lira ister dandik bir kontrol zımbırtısına.. ebay dolaşır hasbelkader bulup getirtir takarsınız, hah tamam oldu derken bu seferde hararet müşürünün çalışıp gibi yaptığını ama aslında çalışmadığını keşfedersizin. Tabi bunu keşfetmeni için arabanın hararet yapması gerekir. Sonra müşürü değiştirdiğiniz halde bu problem geçmez. Silindir kapak contasını değiştirirsiniz gene geçmez. Hararet artık sizin hayatınızın bir parçası olmuştur. Devirdaim çalışmıyor derler. Eyuvallah der gider devirdaim pompası alıp değiştirirsiniz. Bakarsınız zaten içinden çıkan devirdaim pompasında pal falan kalmamıştır. Ne de olsa 10 yaşında demi.. Tamam dersiniz bu sefer bu iş çözüldü.. Nerdeee.. Aynen devam.. Termostat bozuk bi derler alıp takarsınız ama gene değişmez. Tam anasına sövmeye başladığınızda biri çıkar radyatör tıkalı der. Gider sıfır radyatör alıp onu takarsınız ama sonuç gene aynıdır. Ondan sonra birisi motorun içinde tıkanıklık var abi blok lazım der.. Bu sefer kendinizi kasmaz ve "Hass.... len" dersiniz. "Usta" lavaboaç kıvamındaki radyatör açıcı zımbırtılardan bi şişe alıp motorun içine boca eder. İki gün öyle dolaşırsınız, ama sonuç değişmez. Sonra bir arkadaşınız o zımbırtının prospektüsünü okur. (Bu arkadaş ben oluyorum) Ve derki len olm bu aletin suyunu değiştirmen gerekiyormuş. Yaptınmı? Ve bön bön bakarsınız arkadaşınızın suratına.. Gidilir, radyatör boşaltılır, şişlenir, yan kapağı açılınca zaten gerçekle karşılaşılır. İçine boşaltılan o zımbırtı silikon gibi jelleşmiş ve radyatörü tıkamıştır.. Ama sökünce onuda halledersiniz zaten.. Hepsi bitti oh ne güzel dersiniz. Nitekim neredeyse 2 haftadır falan hararet yapmıyordur arabanız.. Aaa ne güzel derken bir akşam şarj lambası yanar ve hararet göstergeniz gene yükselir.. Karabasan ver. 2.01....
Bu seferde silindir kapak contası yenilirken takılan yeni kayış kopmuştur. Nedenmi? Çünkü kasnağı düzgün olmadığı için yalpalamış ve zaman içerisinde kayışı yavaş yavaş yiyerek kopartmıştır.. Kapak contasını değiştiren usta ya bunu görmemiş yada görmüş ama sallamamıştır. Kayış nolacakki.. Ama gene yolda kaldınız işte.. Çünkü artık sizde hararet paranoyası var.. Bir bidon benzin alıp yakasınız var arabayı.. Neyse kayış değişir, debriyaj balatası yenilenir, bakımı yapılır falan filan derken onca uğraşının içerisinde arabanın boyasını ve iç temizliğinin çoktan geldiğini ama sizin odaklandığınız konu o olmadığı için dikkatinizden kaçtığını anlarsınız. Hımmm... Ya bu tavan sarkmış bunu bi elden geçirsekmi? Yok geçiremezsin. Neden? Çünkü elini attığın yer daha önce nem aldığı için karton gibi olmuş artık. Hay allah ya... Gitti 500 lira daha... E araba 10 yaşında ufak tefek bir sürü hasarı var ben bunu bir de boyatayım bari, gitti kaporta boyaya 3 bin lira.. Hoppalaaa.. Direksiyon sertleşti iyimi.. Direksiyon mili lazım.. Ara tara, İzmirde bir amca ucuza veriyormuş. Adamla konuş göndersin al tak, 1-2 hafta sorun yok tamam derken bir sabah arabayı hareket ettirdiğinde yerde yağ birikintisi olduğu dikkatini çeksin. Hay allah bu seferde körüğü nanay.. Ara tara bul değiştirt tekrar yağ doldurt hadi gelmişken şunuda bunuda yaptırayım derken gitti bin lira daha..

1-3-4-2-1-4- falan filan.. Gitti 7-8 bin lira.. Belki daha fazla.. E sonuç ne oldu? Yaklaşık 2 sene boyunca bir karabasanın içinde yaşadınız, yeni gibi gözüken ama yeni olmayan, her an bir başka yerinden bir sorun çıkartabilecek bir arabanız oldu.. TEBRİKLERR....

Eski alman arabası alınmaz. Heleki BMW hiç alınmaz. Başınıza bela alırsınız. Çünkü alman arabaları dökülmez. Ama dökülmeye başladımı bir araba parası harcar her an başka bir yerinden arıza çıkartabilecek yeni görünümlü ama eski bir araba sahibi olursunuz...
Nasıl alınır? Adam arabanın ilk sahibidir. Tanıyorsunuzdur zaten amcayı. Emekli olduğunda falan almıştır bu arabayı. Gözü gibi bakıyordur zaten. O tip birisi varsa yakın çevrenizde, ondan alınır. Onun haricinde eski alman arabası alınmaz. Yada arabayı aldığınız gün gidip tekel bayiisinden 3-4 koli rakı da alırsınız. Her sanayi yoluna gideceğiniz günün arefesinde bir ufak devirirsiniz.. Yanına leblebi falanda olursa fena olmaz hani...

Yukarıda yazdıklarım senaryo falan değil yaşanmış gerçektir..

#12 Ali Gürsoy

Ali Gürsoy
  • Kulüp Üyesi
  • 4,425 Mesaj
  • Ülke: Türkiye
  • Şehir: İstanbul
  • Araç: MONDEO titanium tdci
  • Doğum Yılı: 1984
  • Meslek: ölçü ve test aletleri

Gönderim tarihi 06.11.2009 - 10:25

Mertol abi çok güzel anlatmışsın :)

MONDEO titanium tdci 2.0 lt


#13 Saygın Can Oğuz

Saygın Can Oğuz
  • Kulüp Üyesi
  • 1,386 Mesaj
  • Şehir: İzmir
  • Araç: 10 Focus Tit. Tdci
  • Doğum Yılı: 1976
  • Meslek: Şehir Plancısı

Gönderim tarihi 06.11.2009 - 10:42

Söyleyeyimmi?

Klima soğutmayınca kompresör bozuk derler (borusan dahil) ama sorun klima kontrol ünitesinden çıkar. Ancak o kontrol ünitesi sadece belli bir yıl üretilen araçlarda olduğu için ne borusan stoğunda ne de parçacılardan bulamazsınız. Hurdacıdan zaten bulamazsınız çünkü sizden önce başkalarınında benzer sorunu olmuştur. Kaldıki hurdacı zaten 400 lira ister dandik bir kontrol zımbırtısına.. ebay dolaşır hasbelkader bulup getirtir takarsınız, hah tamam oldu derken bu seferde hararet müşürünün çalışıp gibi yaptığını ama aslında çalışmadığını keşfedersizin. Tabi bunu keşfetmeni için arabanın hararet yapması gerekir. Sonra müşürü değiştirdiğiniz halde bu problem geçmez. Silindir kapak contasını değiştirirsiniz gene geçmez. Hararet artık sizin hayatınızın bir parçası olmuştur. Devirdaim çalışmıyor derler. Eyuvallah der gider devirdaim pompası alıp değiştirirsiniz. Bakarsınız zaten içinden çıkan devirdaim pompasında pal falan kalmamıştır. Ne de olsa 10 yaşında demi.. Tamam dersiniz bu sefer bu iş çözüldü.. Nerdeee.. Aynen devam.. Termostat bozuk bi derler alıp takarsınız ama gene değişmez. Tam anasına sövmeye başladığınızda biri çıkar radyatör tıkalı der. Gider sıfır radyatör alıp onu takarsınız ama sonuç gene aynıdır. Ondan sonra birisi motorun içinde tıkanıklık var abi blok lazım der.. Bu sefer kendinizi kasmaz ve "Hass.... len" dersiniz. "Usta" lavaboaç kıvamındaki radyatör açıcı zımbırtılardan bi şişe alıp motorun içine boca eder. İki gün öyle dolaşırsınız, ama sonuç değişmez. Sonra bir arkadaşınız o zımbırtının prospektüsünü okur. (Bu arkadaş ben oluyorum) Ve derki len olm bu aletin suyunu değiştirmen gerekiyormuş. Yaptınmı? Ve bön bön bakarsınız arkadaşınızın suratına.. Gidilir, radyatör boşaltılır, şişlenir, yan kapağı açılınca zaten gerçekle karşılaşılır. İçine boşaltılan o zımbırtı silikon gibi jelleşmiş ve radyatörü tıkamıştır.. Ama sökünce onuda halledersiniz zaten.. Hepsi bitti oh ne güzel dersiniz. Nitekim neredeyse 2 haftadır falan hararet yapmıyordur arabanız.. Aaa ne güzel derken bir akşam şarj lambası yanar ve hararet göstergeniz gene yükselir.. Karabasan ver. 2.01....
Bu seferde silindir kapak contası yenilirken takılan yeni kayış kopmuştur. Nedenmi? Çünkü kasnağı düzgün olmadığı için yalpalamış ve zaman içerisinde kayışı yavaş yavaş yiyerek kopartmıştır.. Kapak contasını değiştiren usta ya bunu görmemiş yada görmüş ama sallamamıştır. Kayış nolacakki.. Ama gene yolda kaldınız işte.. Çünkü artık sizde hararet paranoyası var.. Bir bidon benzin alıp yakasınız var arabayı.. Neyse kayış değişir, debriyaj balatası yenilenir, bakımı yapılır falan filan derken onca uğraşının içerisinde arabanın boyasını ve iç temizliğinin çoktan geldiğini ama sizin odaklandığınız konu o olmadığı için dikkatinizden kaçtığını anlarsınız. Hımmm... Ya bu tavan sarkmış bunu bi elden geçirsekmi? Yok geçiremezsin. Neden? Çünkü elini attığın yer daha önce nem aldığı için karton gibi olmuş artık. Hay allah ya... Gitti 500 lira daha... E araba 10 yaşında ufak tefek bir sürü hasarı var ben bunu bir de boyatayım bari, gitti kaporta boyaya 3 bin lira.. Hoppalaaa.. Direksiyon sertleşti iyimi.. Direksiyon mili lazım.. Ara tara, İzmirde bir amca ucuza veriyormuş. Adamla konuş göndersin al tak, 1-2 hafta sorun yok tamam derken bir sabah arabayı hareket ettirdiğinde yerde yağ birikintisi olduğu dikkatini çeksin. Hay allah bu seferde körüğü nanay.. Ara tara bul değiştirt tekrar yağ doldurt hadi gelmişken şunuda bunuda yaptırayım derken gitti bin lira daha..

1-3-4-2-1-4- falan filan.. Gitti 7-8 bin lira.. Belki daha fazla.. E sonuç ne oldu? Yaklaşık 2 sene boyunca bir karabasanın içinde yaşadınız, yeni gibi gözüken ama yeni olmayan, her an bir başka yerinden bir sorun çıkartabilecek bir arabanız oldu.. TEBRİKLERR....

Eski alman arabası alınmaz. Heleki BMW hiç alınmaz. Başınıza bela alırsınız. Çünkü alman arabaları dökülmez. Ama dökülmeye başladımı bir araba parası harcar her an başka bir yerinden arıza çıkartabilecek yeni görünümlü ama eski bir araba sahibi olursunuz...
Nasıl alınır? Adam arabanın ilk sahibidir. Tanıyorsunuzdur zaten amcayı. Emekli olduğunda falan almıştır bu arabayı. Gözü gibi bakıyordur zaten. O tip birisi varsa yakın çevrenizde, ondan alınır. Onun haricinde eski alman arabası alınmaz. Yada arabayı aldığınız gün gidip tekel bayiisinden 3-4 koli rakı da alırsınız. Her sanayi yoluna gideceğiniz günün arefesinde bir ufak devirirsiniz.. Yanına leblebi falanda olursa fena olmaz hani...

Yukarıda yazdıklarım senaryo falan değil yaşanmış gerçektir..

Abicim sen de daha doğmadan öldürdün çocuğu :)

#14 Serkan Çok

Serkan Çok
  • Üye
  • 718 Mesaj
  • Şehir: Ankara
  • Araç: Tabanvay
  • Meslek: Bilgi İşlem

Gönderim tarihi 06.11.2009 - 10:43

ustad ne yaptin bitirdin bizi.

#15 Serkan Çok

Serkan Çok
  • Üye
  • 718 Mesaj
  • Şehir: Ankara
  • Araç: Tabanvay
  • Meslek: Bilgi İşlem

Gönderim tarihi 06.11.2009 - 10:49

ustad ne yaptin bitirdin bizi bmw sevgimiz koreldi. :)
sen al bmw yi :good1:
herzaman sikintili arabalar denk gelebilir :unknw: :)
hayata biraz guzel bak ve al bence bu arabalar gercekden araba :)
ama sondaki emekli amca tavsiyesine uymaya calis bence :)

#16 Gökhan Çevik

Gökhan Çevik
  • Üye
  • 39 Mesaj
  • Şehir: Ankara
  • Araç: Ranger 2004 4x4 XLT
  • Meslek: Proleter S�r�c�

Gönderim tarihi 06.11.2009 - 12:04

81 - P924 ???????????? Asus Anakart Model'i gibi gözüküyor valla

Mertol Bey,
İlgili uzun cevabınız için teşekkür ederim,
Anlattığınız benzer durumları 97 Mondeo'da yaşadığımı söylemek isterim,
Ama her araba aynı olacak değil, biraz şans, biraz ince araştırma ile meseleye daha olumlu bakılabilir,
Rot ayarı için gittiğim serviste benimle beraber sıra bekleyen aynı model 5.20 sahibiyle yaptığım sohbette
2 yıl içinde sadece yağ ve lastik değişimi için sanayi'ye geldiğini öğrendiğimde eski Alman arabaları ile
ilgili düşüncelerim epey etkilendi, şekillendi,..

Bu arada test için kullandığım 5.28'te direksiyonun epey sert olduğunu fark etmiştim,.. Sizinki ile aynı konu galiba.

Çağlar Bey'in bahsettiği dar hacimler özellikle benim gibi biraz uzun adamlar için (1.85) çok hoş değil,
ama compact duruşuyla , özellikle iç mekanda insanı sararak sanki daha güvendeymiş havası veriyor insana.
Tabii alışkanlık meselesi,.. Ama zamanla değişebilir.

Bir kaç kez gitme şansı bulduğum Almanya'da milliyetçi olduklarını bildiğim Almanların genellikle Audi kullandığını görmüş ve şaşırmıştım,
BMW ve Mercedes'in sadece ufak modellerini tercih ediyorlardı, ama otobanda neredeyse hiç 5 - 7 BMW görmedim. Mercedes'te aynı şekilde.
Türkiye'de ortalaması müteahhit kıvamındaki amcaların sükse amaçlı kullandıkları Elegance'lar Almanya'da taksi olarak kullanılıyordu.
Bu işinde bir hikmeti vardır herhalde,.

Şimdi diyeceksiniz Almanlar AUDI'yi kendileri için BMW ve Mercedes'i satmak için yaparlar.

Bir arkadaşım BMW'nin son kasasının beklenen talebi görmediğini 2010'da değişeceğini söyledi buda beni düşündürüyor,
Kafa'dan eksi 2 model'e yatmak istemem. Bir de Avrupa'da arabaların ortalama ekonomik ömrünün 12 yıl olduğunu belgesel'de izlemiştim.
Tabii TC'de bu rakam daha da düşmeli,.

İyi bir araştırma gerektiği açıkca görülüyor.

Acaba hiç olumlu görüş alamayacakmıyız burada... :f1: :D

#17 Hakan Baha

Hakan Baha
  • Üye
  • 170 Mesaj
  • Araç: Muhtemelen Honda
  • Meslek: ?thalat-?hracat

Gönderim tarihi 06.11.2009 - 12:56

Mortol un söylediklerine kesinlikle katılıyorum BMW veya Mercedes gibi bir araba alacaksan
- Almak için Paran olacak
- Bakımı vb. için paran olacak yani yetkili servise bakım için gittiğinde verdiğin 1-2 bin lirayı düşünmeyeceksin
- Yeni alacaksın ki temiz temiz arabanın keyfini süreceksin

#18 Misafir_Mertol Kip_*

Misafir_Mertol Kip_*
  • Misafir

Gönderim tarihi 06.11.2009 - 13:07

Gökhan bey mondeo ile herhangibir BMW yi asla ve asla karşılaştırmayın.. Mondeonun sensörü otu kılı neyi lazımsa temin edersiniz. BMW nin eski modellerinde o kadar rahat davranamıyorsunuz. Bulduğunuzda ucuz falan olmuyor. Yukarıda basettiğim aracın yolda giderken kaputu açıldı ve sunroof u kırdı. Türkiyede bulamadık. Borusan 2000 avro civarında bir fiyata siparişle ithal ederim dedi sadece. Çıkmacısı 1000 avro fiyat çekti..
10-12 yaşındaki bir arabada sadece yağ ve lastik değişimi için sanayiye giden adam arabasını kullanmıyordur.
Almanyaya gitmek şans değil ızdırap aslında ama orada BMW mercedes görmemenizin bir sürü sebebi var.. Almanlar akıllı adamlar. Yılda belki 1 belki iki defa uzun yola çıkacaklarını bile bile gidip kocaman araba almazlar..

81-p924 e gelince. O zaten anakartımın modeli.. Arabayı anca bilgisayarda Porsche Unleased falan oynarken kulanabildiğim için onun adını yazdım.

Mortol un

Mortol değil Morton. Uçan kaz Morton.. Birde nils vardı tepesnden hiç inmezdi.... Onu bi yakalarsam var ya... :D

#19 Tolga Canvar

Tolga Canvar
  • Üye
  • 140 Mesaj
  • Şehir: Sakarya
  • Araç: 05 Fiesta 1.4 TDCi
  • Meslek: ?renci

Gönderim tarihi 06.11.2009 - 13:23

5.28 yerine 2000 üstü model 520 düşünülebilir.Bildiğim kadarıyla 2000 den sonrakiler 2.2 motor, çekiş sıkıntısı olmaz.Ama tabi ki 150-200.000 kmlerde olmayanından bulmak lazım.Veya mercedese de yönelebilirsiniz.
Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum. Kesilir belki, fakat çekmeye gelmez boyunum! Kanayan bir yara gördümmü yanar ta ciğerim,Onu dindirmek için kamçı yerim, çifte yerim! Adam aldırmada geç git, diyemem aldırırım. Çiğnerim, çiğnenirim, hakkı tutar kaldırırım! Zalimin hasmıyım amma severim mazlumu... İrticanın şu sizin lehçede ma'nası bu mu? .(M.Akif Ersoy)

İnmemiştir hele Kur’an bunu hakkıyla bilin, ne mezarlıkta okumak ne de fal bakmak için. (M.Akif Ersoy)

#20 Gökhan Çevik

Gökhan Çevik
  • Üye
  • 39 Mesaj
  • Şehir: Ankara
  • Araç: Ranger 2004 4x4 XLT
  • Meslek: Proleter S�r�c�

Gönderim tarihi 06.11.2009 - 13:56

Mertol Bey;

Almanya gitme amacınıza göre şans yada şansızlık olabilir, katılıyorum,..
Roma'da gördüğüm Massarati'den hiç bahsetmiyorum burada,..
Otoban'da neler yaptıklarını gördükten sonra kendi şöförlüğümden endişe eder oldum,..
O yollarda da anca o arabalara binilir, hız limitsiz yollarda ne fantaziler,..

Sizin sorunlu olduğu sonradan anlaşılan BMW'nizi nasıl ne şartlar altında aldığınızı merak ettim doğrusu,..
Detayları biraz yazabilirmisiniz ??

Tabii ki Mondeo farklı klasmanda bir araç, pek çok ortalama otomobilden daha iyi, fiyat, performans vs

Yazımın başında yazdığım gibi 1 adım öne gidiyim istiyorum, fazla abartmadan,..

sevgiler




0 Kullanıcı bu konuyu okuyor

0 üye, 0 ziyaretçi, 0 gizli üye